سلام. مواردی که میفرماید عمدتا مربوط به سریالهایی است که بدون مجوز تولید و انتشار ، منتشر شدهاند.
This post was deleted by the post author.
@jebelli_ir16 May 2023سلام. مواردی که میفرماید عمدتا مربوط به سریالهایی است که بدون مجوز تولید و انتشار ، منتشر شدهاند.
@Totla16 May 2023Replying toو ساترا یک مترسکی بیش نیست.اتفاقا شمای مسئول باید پاسخگو باشید چرا روی این مجموعه ها نظارت ندارید
@Aalipoor17 May 2023Replying to andسلام. وظیفه کیست ؟ چرا رسیدگی نمیشه؟ چرا تذکر نمیدین و چرا افشا نمیکنید کم کاری رو؟
@Mohsen_31317 May 2023Replying to andسلام علیکم آقای جبلی باتشکر از زحمات شماواقعا میتوان بدون مجوز سریالی با این همه عوامل و سکانسهای مختلف فیلمبردای شده در نقاط مختلف درست کرد؟!هیچکس نیست در روند ساخت سریال از عوامل سازنده مجوز درخواست کند؟ به نظر شما این قابل باور هست؟!
@vahidarg17 May 2023Replying to andجمع کنید این پلتفرم های خصوصی را.رسانه و پلتفرم ها باید دولتی باشدفیلیمو و نماوا و آپارات ووو خب داره جوانهارو گمراه میکنه.همه چی را خصوصی کردید!!😓لعنت بر نظام سرمایه داری
@Totla17 May 2023Replying toبزرگوار شما خوب میدونید کسی اجازه نداره در معابر تصویر برداری کنه. هزار تا مجموعه میریز سر آدم و دوربینها را مصادره میکنن.این فیلمها بدون مجوز تونستن در معابر و خیابانها و پارکها و... تصویر بگیرن؟سوال، واقعا خودتون از جواب خودتون قانع میشید؟تربیت فرزندان این وطن اولویت چندمه مسئولین ج.ا.ایرانه؟
@Totla17 May 2023Replying toاگر مجوز دهنده نتونه در پروسه ی تولید نظارت و اعمال نظر کنه، چرا مجوز صادر میکنه؟
@H_abdolahpoor17 May 2023Replying to andنظارت یعنی چی؟ وقتی شما علنی اعلام کنید و به پلتفرم ابلاغ کنید فکر نمیکنم دیگه این قدر وقیح باشند که تمکین نکنن
@mhd_rsi17 May 2023Replying to andمتاسفانه یکسری جاها از شدت ناراحتی معترض میشیم و حتی دربارهی مسئول مربوطه فکر های بد می کنیم، ولی بعد می فهمیم مشکل ساختاری و قانونی است. 🤦♂️و مشکل همچنان بزهکاران #حقوقدان هستند!اما یه سوال، معرفی به دستگاه قضایی وظیفهی کیه؟ روال کار چطوریه؟ اگه وظیفهی ساترا است، آیا این کار انجام شده؟
@H_abdolahpoor17 May 2023Replying to andخارج از انتقادهایی که میشه و شده ، واقعا باید از آقای جبلی تشکر کرد چون تحول در برنامه ها و رویکرد سازمان بنظرم مشهود هست هر چند جای زیادی داریم واسه پیشرفت.برنامه های ثریا ، محیا ، پاورقی ، سیدخندان ، جهان آرا و... خوبن ولی انتظار بالاست از شما بزرگوار