یادمه رهبر شهید انقلاب بارها میگفتن اگه با دشمن توسوریه و فلسطین و لبنان و عراق نجنگیم و همونجا تو نطفه خفشون نکنیم مجبوریم وسط تهران باهاشون بجنگیم!عده ای میگفتن چرا ما باید به اونا کمک کنیم؟!الان فکر کنم به جواب رسیدن!

iriسید سرگردان Replied
@jarian_com2 June 2026یادمه رهبر شهید انقلاب بارها میگفتن اگه با دشمن توسوریه و فلسطین و لبنان و عراق نجنگیم و همونجا تو نطفه خفشون نکنیم مجبوریم وسط تهران باهاشون بجنگیم!عده ای میگفتن چرا ما باید به اونا کمک کنیم؟!الان فکر کنم به جواب رسیدن!
سید سرگردان Replied
@Smajid_moosavi7 June 2026من هم از شما ملت غیور تشکر میکنم و از همه آحاد ملت، همه کسانی که در قالب این توده عظیم و این انسانهای ارزشمند، خودشان را به عنوان جمعیت مبعوثشده به نمایش گذاشتند.5 MB
سید سرگردان Replied
@javidarabshahi7 June 2026🚨ترامپ: «همین حالا با نتانیاهو تماس میگیرم و به او میگویم پاسخ متقابل ندهد»اظهارات جنجالی باراک راوید: رئیسجمهور آمریکا مستقیماً برای مهار واکنش اسرائیل وارد عمل شده است!
@katoureh7 June 2026Replying toامیدوارم پاسخ بدهد اگر نه مذاکره طلبان کار را همین جا پایان می دهند.
سید سرگردان Replied
@smrhoseini55 June 2026Replying to andماهم ماجرا جویی می خواهیم بریمحسابهای بانکی دزدیدلارای دزدی پتروشیمی دزدیفولادای دزدینفتای دزدی معادن دزدیمسای دزدی خصوصی سازی های صوری…Show more
سید سرگردان Replied
@President29 April 2026دکتر پزشکیان: ایران، ایران امام رضا است✍رئیس جمهور پزشکیان در شبکه اجتماعی ایکس نوشت ؛ در روزگاری که استقامت و امید در کنار هم نفس میکشند، دلهای خستهی این سرزمین، در آستان مهربان امام رئوف آرام میگیرد.«ایران، ایران امام رضا است.»اینک ای خوب، فصل غریبی سر آمدچون تمام غریبان، تو را میشن…Show more
@katoureh29 April 2026Replying toما به شبکه ایکس دسترسی نداریم.شما و دیگران این پیامها را برای کی توییت می کنید.
سید سرگردان Replied
@kasa_iran19 April 2026تنها راه حذف دیپلماسی ذلت و سپردن آن به مردان میدان است نه لزوما نظامی
This post was deleted by the post author.
@katoureh9 April 2026Replying toبیشتر از دشمن،رفتار نادرست مسولان و دیپلماتهای ترسو با مردم است انگار ما نامحرمیم و همه قضایا از مردم مخفی نگه داشته می شود در حالی که آن طرف همه چیز کف دست اسراییل است.
سید سرگردان Replied
@AliMohammadRajabi9 April 2026هر زمانی نام حزبالله میآید، این فیلم برایم تداعی میشود.زمانیکه اسماعیل هنیه شهید شد؛ سیدحسننصرالله سخنرانی کرد که «ما و ایران حمله میکنیم» یک مدت گذشت دوباره سخنرانی کرد و گفت «بنا به دلایلی پاسخ ما از ایران جدا شده است، ما تصمیم گرفتیم خودمان جداگانه پاسخ بدهیم.»بدون ذرهای گلایه بیان کرد…Show more789 KB
@katoureh9 April 2026Replying toحزب الله با تیغ مذاکرات ایران و خیانت سیاستمدار ان سازش طلب ایرانی دوبار از پشت ضربه خورد.بد هم خورد.اگر لبنانی بودم هرگز به ایران اعتماد نمی کردم.
سید سرگردان Replied
@Smajid_moosavi8 April 2026• 2 هفته هوشیاری برای میدان، دیپلماسی و خیابان در پیش است. • چشمهای بیدار میدان، #وحدت در خیابان تثبیت دستاوردها خواهد بود.#جنگ_رمضان#اقتدار_موشکی#جنگ_تحمیلی_سوم
@katoureh8 April 2026Replying toتنها گذاشتن حزب الله لبنان هم پیمان ما با چه منطقی پذیرفته است؟ ما به دیپلمات ها اعتماد نداریم
سید سرگردان Replied
@Smajid_moosavi6 April 2026رژیم با رها کردن شهرهای شمالی مناطق اشغالی، عملاً شکست موازنه را پذیرفته است ...پالایشگاه ، تاسیسات برق ، بنادر و ریلهای خلیج حیفا در ۲۴ ساعت گذشته با موشک های ایرانی شخم زده شدند و خبری از رهگیری موشکها نبود.#جنگ_رمضان#اقتدار_موشکی#جنگ_تحمیلی_سوم
@katoureh7 April 2026Replying toبزنید تا می توانید. هر چه مرکز فناوری و دانشگاهی در اسراییل هست با خاک یکسان کنید.
سید سرگردان Replied
@Mkeshtdar6 April 2026جاوید شاه جاوید شاه گفتند و پرچم آتش زدند تا اینکه جوابشان را داد5 MB
This post was deleted by the post author.
@katoureh3 April 2026Replying toاین بنده خدا الان چکاره کشور است که از جانب ما مصاحبه می دهد؟ کسی نیست بهش پوزه بند بزنه؟
سید سرگردان Replied
@Kh_Gorji3 April 2026مغزهای کوچک زنگ زدهجا دارد یادی کنیم از آقای مطهرنیا با نظریه مندرآوردی "آیین قدرت" ، که مدعی است این نظریه به دنبال تجزیه ایران نیست، بلکه برعکس، هدف آن تبدیل ایران به "حلقه اصلی ثبات" در منطقه و تقویت جایگاه ملی از طریق ایدههایی مانند "اتحادیه ایالات فلات ایران" است.ایشان هم بارها برای تحقیر…Show more
@katoureh3 April 2026Replying toمعمولاً آدم اهل فکر اهل ادا و قیافه نیست.مو قشنگ سبیل قشنگ ریش قشنگ...
سید سرگردان Replied
@THossein2 April 2026پیشنهاد میکنم برای حفظ حرمت نهاد علم، این ۱۵ رییس #دانشگاه با خانواده هر شب پشت بام دانشگاه بخوابند#مرگ_بر_آمریکا #مرگ_بر_اسرائیل #مرگ_بر_سازشگر #ایران_قوی #انتقام #تا_پای_جان_برای_ایران #ارتشیـسپاهیـدوـلشکرـالهی
@katoureh2 April 2026Replying toپیشنهاد می کنم از سمت خود برکنار شوند و پرونده ارتقا مرتبه های دانشگاهی آنها از نو و بدون در نظر گرفتن امتیاز سمتهای اجرایی آنها بررسی شود.کنکاشی هم در مقالات آنها صورت بگیرد
سید سرگردان Replied
@Smajid_moosavi2 April 2026خطاب به وزیر جنگ آمریکا :آیا سنگ قبرهایتان را آماده کردهاید؟• تصاویر انهدام مرکز تجمع اسکادران هوایی ارتش تروریست آمریکا در پایگاه «الخرج» عربستان سعودی.#جنگ_رمضان#اقتدار_موشکی#جنگ_تحمیلی_سوم
@katoureh2 April 2026Replying toما شا الله. ما منتظر اصابت ویرانگر دانشگاه های رژیم صهیونیستی هستیم. دانشگاه آمریکایی اربیل کافی نبود.دندانهای گرگ اسراییلی را بکشید.
سید سرگردان Replied
@Dr_RahmanZare1 April 2026🔴 سلاحی خطر ناک تر از B2🔺الان بیشتر از اینکه از B2 آمریکا بترسیم باید از Bناموس،Bوطن،Bدینهای به ظاهر هم وطن باید ترسید. 🔺معلوم نیست چه لقمه حرامی خوردن که فیلم اماکن و گرای اشخاص را برای زدن به معاند میفرستند، ننگ ابدی شامل حالشان باد.#رهبرشهید #جنگ_جنگ_تا_پیروزی#ایران_مقتدر…Show more
سید سرگردان Replied
@katoureh30 March 2026از هشدار حمله به دانشگاه های اسرائیل و آمریکایی منطقه ساعاتی می گذرد.همچنان منتظر حمله ویرانگر به دست کم دو دانشگاه اسراییل هستیم.#مرگ_بر_اسرائیل #مرگ_بر_آمریکا #مرگ_بر_سازشگر #دانشگاه
@katoureh31 March 2026🔻منابع عراقی از حمله به دانشگاه آمریکایی در سلیمانیه عراق خبر میدهند🔹العهد عراق ویدیویی را منتشر کرده و میگوید که متعلق به این حمله است. 🔹بر اساس این گزارش دود سیاهی از محل این حمله به آسمان برخاسته است. @akhbartehran
سید سرگردان Replied
@Parvaneh_446330 March 2026Replying toمسئولین کشورهای دیکه دارند پشت سر کمکشون می کنند .میدونید هر موشکی که به سرزمین اشغالی برسه از ١٤ لایه پدافند داره رد میشه نگران نباش خانم همه کشورها طرف شما هستند و ایران مقتدر تنهاست .
سید سرگردان Replied
@Alirezajalali27 March 2026🎥 مدیر مستعفی ترامپ: ایران در حال طراحی یک تله مرگبار برای نیروهای زمینی آمریکا در تنگه هرمز است!جو کِنت، مدیر مستعفی مرکز ملی مبارزه با تروریسم دولت ترامپ:🔹اگر من جای ایران بودم، بزرگترین هدیه این بود که تفنگداران دریایی یا نیروهای چترباز آمریکا هر جزیرهای در تنگه را تصرف کنند. برایم فرقی نم…Show more
@katoureh27 March 2026Replying toمزخرف گفته.پای نجس آنها نباید به خاک ایران برسد.در مبدا حرکت باید به جهنم فرستاده شوند.
سید سرگردان Replied
@Hamedmehrabi27 March 2026حاج قاااااااااسم جات خالیه اساسی خالیه نیستی رزم جانانه ی ما رو ببینی ما پرچمت رو می بریم بالا حاجی یه جوری که بهمون افتخار کنی …Show more
@katoureh27 March 2026Replying toهمه شهدا هستند و ناظرند و در عالم بالا برای این کشور و رزمندگانش کارسازی می کنند.