کاش آدرس خونتونو داشتم واست نامه می‌فرستادم.الان بیشتر از تمام این یک سال و ۴ماه گذشته، دلم میخواد برات بنویسم و تو بخونی.از نوشتن‌هام و نخوندن‌هات خسته‌ام.
01:03 - 21 April 2026

2 Reactions
169 Views