خسته
@khastehtarin
کاش آدرس خونتونو داشتم واست نامه میفرستادم.
الان بیشتر از تمام این یک سال و ۴ماه گذشته، دلم میخواد برات بنویسم و تو بخونی.
از نوشتنهام و نخوندنهات خستهام.
01:03 - 21 April 2026
2
Reactions
169
Views
2
Replying to
@khastehtarin