انقدر عصبانی و بدفازم که فقط یه زیدِ آرومِ دوست داشتنی، میتونه خوشحالم کنه.
23:35 - 5 May 2026

2 Reactions
133 Views


1 Reply

Profile picture of ‌خسته‌
@khastehtarin5 May 2026
من میگم بدفاز، شما هر تصوری که دارید رو ضربدر ده کنین.خیلی بدفاز. خیلی ناکوک. خیلی.