قدیما بیسکویت ها هم باوفا بودند «مادر»!اما الان بیسکویت ها هم بی وفا شدند «های بای»..!! نیومده میره........سلام خداحافظنمیدونم قد ما کوتاه بودیا قدیما برف بیشتر میومد!!نمیدونم دل ما خوش بودیا قدیما بیشتر خوش میگذشت!!نمیدونم سلامتی بیشتر بودیا ما مریض نبودیم!!
نمیدونم ما بی نیاز بودیمیا توقع ها پایین بود!!نمیدونم همچی داشتیمیا چشم و هم چشمی نداشتیم!!نمیدونم اون موقع ها حوصله داشتیمیا الان وقت نداریم!!نمیدونم چی داشتیم چی نداشتیماما روزای خوبی داشتیم...❤🎈یادش بخیر♡
