بنده نظرم به این نیست که امثال جهرمی و ابطهی رو بیارن تو رسانه تریبون آزاد بهشون بدن نه اونا باید بیان تو رسانه مناظره کنن با افراد قوی اینکه بگیم رسانه فقط برای ماست و بقیه هیچنظری کاملا اشتباههرسانه ملیه#ایران#به_افق_فلسطین#رسانه_ملی#طوفان_الاقصی#طوفان_الأقصى#فلسطین