با این قیمت دلار یه دلیل بیار چرا منِ ده هشتادی باید در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کنم؟!🤔پ.ن:این ویراست برای به چالش کشیدن قوه استدلال اهالی ویراستیه
@ko_ka7829 February 2025Replying toتو دهه هشتانی چه سنمی به دلار داریبیزینس منی؟؟؟؟دلالی؟کارخونه داری؟؟؟؟غیر از این که سی پی میزنی کار دیگه ای میکنی؟؟؟؟پس قیمت دلار به تو یکی فشار نمیاره
@Sadiam1109 February 2025Replying toمن نیت دیگه ای داشتم و انتظار میره انقلابی ها با استدلال جواب بدن https://virasty.com/Sadiam110/1739108230851304743هدف از زدن این ویراست آین بود که قدرت منطق و استدلال انقلابی ها رو به چالش بکشم که با کسی که آین سوال رو مطرح میکنه چجوری رفتار میکنند😎وگرنه غلط بکنم برای قیمت دلار از آرمان های انقلاب دست بکشم😬#همه_می_آییم#دهه_فجر #انقلاب_اسلامی #امام_خمینی #راهپیمایی