29 April 2026
الزام ادارات به کاهش ۷۰ درصدی مصرف برق بعد از ساعت ۱۳مدیرکل مدیریت انرژی مشترکان توانیر: با توجه به ناترازی برق که در فصل تابستان اتفاق می‌افتد، امسال برنامه‌هایی برای صرفه‌جویی هم در بخش خانگی،تجاری،کشاورزی و هم در بخش اداری تهیه شده است
تابستان برق نداریم . زمستان گاز نداریم . بهار کار نداریم . پاییز آب نداریم . ما چه نیازی به این همه مقام و مسئول داریم
15:50 - 29 April 2026

9 Views