2d
دوستان عزیز ویراستی یه زحمت بکشید اونایی که به طور حقیقیو خداپیغمبری😂 بامن تعامل دارنبیان زیر این پست منشن بزارن من این نگه دارم که دیگه هی خواستم تعامل کنم چهارساعت دنبالتون نگردم، ازهمین زیر پیداتون کنمتاکید میکنم اونایی که به طور واقعی میتعاملن منشن بزارن اگه نمیتعاملی نتعامل🤣🤣🤣🤣#تعاملگر
Profile picture of ‌Lamis | לאמיס‌
Replying to
بذارم منشن یا خیر
Profile picture of ‌تَخرّیبْچی‌
Replying to
اخر رونمایی کردین ا خودتون؟؟🫣😂
بله🦖
22:58 - 30 خرداد 1405

41 Views


1 Reply

Profile picture of ‌تَخرّیبْچی‌
Replying to
نه دیگ تیمساح هستید