کجا گفتم؟!
@Rezajahromi26 April 2026Replying to andandشما نبودی فرمودی کودتاچیان سعی دارن کشور را به سمت مذاکره و آتش ببرن؟؟ مگه شعام آتش بس رو قبول نکرد ؟الان شعام داره کودتا میکنه؟
@m_enghelabi5926 April 2026Replying to and 3 othersاحسنت ، چه کسانی دارند مردم نسبت به اقتدار کشور و حضور در خیابان دلسرد میکنند و سعی دارند در بین مردم حاضر در خیابان اختلاف ایجاد کنند؟!
@Rezajahromi26 April 2026Replying to and 3 othersیعنی منظور شما مسئولین نیست؟پس کی آنش بس کرد؟خواهشا صریح جواب بدید
@m_enghelabi5926 April 2026Replying to and 3 othersیعنی منظور شما اینه که ما در افراد و دستگاههای تصمیم گیر و تصمیم ساز اصلا نفوذی نداریم؟خواهشا صریح جواب بدید
@Rezajahromi26 April 2026Replying to and 3 othersتوی مسئولین رده اول نظام و شعام نفوذی نیست و فصل الخطاب حرف رهبری استحالاشما که میگی نفوذی هست دلیل بیار
@m_enghelabi5926 April 2026Replying to and 3 othersمن نمیدونم هست یا نیست و همانطور که امام شهید فرمودند از قوه قضائیه و دستگاههای مربوطه مطالبه میکنم که تکلیف کودتاگران را معلوم کنندحالا شما که میگی نیست دلیل بیارالبته دلیل درست نه تحلیل آبکی
@Rezajahromi26 April 2026Replying to and 3 othersاینکه مسئولین رده اول کار نفوذی نیستن دلیل نمیخواد اصل بر پاکی استالان من برای اینکه شما دزد نیستی باید دلیل بیارم؟روایت داریم تا هفتاد بار باید نسبت به مومن حسن ظن داشت
@m_enghelabi5926 April 2026Replying to and 3 othersکودتا و نفوذ در دستگاههای تصمیم گیر و تصمیم ساز معنای واضح داره که حالا کاری نداریمحالا چرا نباید مطالبه کرد؟!
@Rezajahromi26 April 2026Replying to and 3 othersمطالبه حق مردمه باید بر کار مسئولین نظارت داشته باشند ولی نه تهمت بزنن جای صدور حکم بین مردم نیست
@Rezajahromi26 April 2026Replying to and 3 othersاشتباه متوجه شدید من نگفتم تهمت زدید من دارم جریان برخی افراد رو میگمشما خیلی محتاطانه حرف میزنید از این ویژگیتون تقدیر میکنم