خوب های ایرانی بهترین اندبدهایش بدترین
@hsynadynh8218 November 2023Replying toسلام،، یکی از آشنا ها که از جانبازان شیمیایی هستند، از ناراحتی و نگرانی بچههای غزه دق مرگ شدند،، بهتر است بگوییم شهید شدند،،، خانمش گفته همش گریه می کرد که چرا نمیتونم برم با اسقاطیل بجنگم،،، این نگاه جبهه مقاومت را پیروز داشته
@aliahmadi137018 November 2023Replying toخوشبختانه یا متاسفانه دشمنان این نظام از رذل ترین موجودات خلقت هستن، که حتی شیطان هم اونا رو گردن نخواهد گرفت
@Sahle_ir19 November 2023Replying toسلامدر طول تاریخ همین براندازها و منافق های حرام لقمه باعث شدن اسکندر،مغول،اعراب،اشرف افغان،روسیه ، انگلیس و آمریکا ایران و اشغال کنن.