امیدوارم که امریکاییها، عراقچی و قالیباف رو گروگان نگیرن!همینجوری از اینا، با همه گندکاریها و خیانتهاشون بت ساختن، وای به حال روزی که چنین اتفاقاتی بخواد براشون بیافته! قشنگ دیگه یه خدا ازشون برامون عَلَم میکنن...#جنگ_رمضان #جنگ #مذاکره
26 May 2026امیدوارم که امریکاییها، عراقچی و قالیباف رو گروگان نگیرن!همینجوری از اینا، با همه گندکاریها و خیانتهاشون بت ساختن، وای به حال روزی که چنین اتفاقاتی بخواد براشون بیافته! قشنگ دیگه یه خدا ازشون برامون عَلَم میکنن...#جنگ_رمضان #جنگ #مذاکره