8 June 2026
در برنامه زنده اینترنتی خیابان انقلاب:👇👇👇تعظیم می‌کنم به بزرگی ملت ایران عامل پیروزی ایران بخش نظامی و حضوری میدانی مردم بودبنده این مسائل رو به بزرگان نظام با نامه تذکر دادم . پاسخ و اصلاحی ندیدم و درمعرض عموم قرار می‌دهم....چاره‌ای جز بیان تلخ جزئيات توافق احتمالی نبود…Show more
Profile picture of ‌یامهدی ادرکنی🇮🇷🇵🇸‌
Replying to
خوردن مهر تفرقه افکنی و خلوت کردن میادین بر پیشانیتان مبارکدست مریزادبا همین فرمان ادامه بدید😏
Profile picture of ‌امين رفيعي زاده‌
@Senator1358 June 2026
وحدت حول محور چي ؟؟؟؟؟ حول محور رد شدن از شروطرهبري ؟ حول محور مذاكره با قاتل نايب امام ؟ واقعن نميفهميد ؟ يا فهم را ظرف عقلي نداريد ؟
وحدت حول محور ولایتدرزمان جنگ فرمان جنگ یامذاکره باولی فقیه هستاگرفرمان جنگ و عده ای بگویند: نه،صلحواگرفرمان مذاکره بدهندوعده ای بگویند:نه،جنگدرهردوحالت مقابل ولی فقیه ایستاده اندایشان البته بهترمیدانندچه کسی قاتل نایب امام استمستحضریدکه ایشان فرزندامام شهیدندوشروط هم برای مذاکره است نه جنگ
01:24 - 8 June 2026

115 Views


2 Replies

Profile picture of ‌امين رفيعي زاده‌
@Senator1359 June 2026
بیا پایین بچه سرمون درد گرفت

Profile picture of ‌امين رفيعي زاده‌
@Senator1359 June 2026
ضمنا نامه غدیریه ولی را یه بار مرور کن وقتی اومدی پایین تشکر از خیابان و میدان بدون کوچکترین اشاره به دیپلم ماستی و از طرفی صراحت در بیان تمرکز دشمن روی خطای محاسباتی مذاکره کننده ها بله فرزند شهیدی هست که ۳۷ سال گفت مذاکره با امریکا سم است با این دولت سم مضاعف