اگر جلیلی رئیس جمهور میشد چی میشد؟ کسری بودجه رو از چلوندن شرکتهای دولتی و حقوقهای نجومی جبران میکرد. حقوقها رو متناسب با تورم افزایش میداد. طرح انرژی به کد ملی رو اجرا میکرد قطعی آب و برق و گاز نداشتید که هیچ درآمدم داشت. پوست بانکهای خصوصی رو میکند. افسوس...