28 December 2025
اگر جلیلی رئیس جمهور می‌شد چی می‌شد؟ کسری بودجه رو از چلوندن شرکت‌های دولتی و حقوق‌های نجومی جبران می‌کرد. حقوق‌ها رو متناسب با تورم افزایش می‌داد. طرح انرژی به کد ملی رو اجرا می‌کرد قطعی آب و برق و گاز نداشتید که هیچ درآمدم داشت. پوست بانک‌های خصوصی رو می‌کند. افسوس...
بهتر بود ایشون یه مسئولیت اجرایی کوچک در این دولت و دولت قبل میگرفتند. مردم دیگر اعتمادی به شعارها ندارند....
16:03 - 28 December 2025

1 Reactions
143 Views


1 Reply

Profile picture of ‌مهدی پارسا‌
@mahdy_parsa29 December 2025
Replying to
در جلسات دولت سیزدهم حضور داشتند اما در دولت چهاردهم دوره اصلاحات به ایشون اجازه ندادند در کار دولت دخالتی داشته باشه آقا جلیلی از خداش بود که بیاد کمک کنه در کار اقتصادی