14 October 2024غصه قیافه زشتتون رو نخورید ؛ بخدا ما خوشگلام ،مشکلات خودمونو داریم . .24317.1k231
«مَحـیا بانو»@mahyabannoo14 October 2024Replying to @JOOJEHحالا کی بهتون گفته خوشگلید؟1106831
!nothig@JOOJEH14 October 2024Replying to @mahyabannooآینه21067011
!nothig@JOOJEH15 October 2024Replying to @mahyabannoo1006641