1d
📍هیئت ایرانی میناب ۱۶۸ به ریاست محمدباقر قالیباف شامگاه شنبه وارد زوریخ شد 📌محمدباقر قالیباف به عنوان رئیس هیات مذاکره کننده به همراه سیدعباس عراقچی وزیر خارجه، علی باقری معاون بین الملل دبیرخانه شورای‌عالی امنیت ملی، عبدالناصر همتی رییس بانک مرکزی، حمید بورد معاون وزیر نفت و رییس شرکت ملی نفت ا…Show more
+4
Replying to
ای بدبخت اسکندر.....رهبری در پیامشان مسئولیت این تفاهم بین دو نفر که از قضا رئیس جمهوران ایران و آمریکا هستند رو به دوش رئیس جمهور ما گذاشته و در روز اعلام این تفاهم کانال اطلاع رسانی رهبری عکس خالی صندلی رئیس مجلس رو نشان میده بعد این آقای رئیس مجلس ما دنبال چی چی میگرده خرزوخان میدونه.....
جا داره گلایه امیرالمومنین از کمیل بن زیاد رو درمورد تاخت و تازش علیه مردم قرقیصیا رو یکبار دیگه با گوش جان خوند که مناسب حال آقای رئیس مجلس بدبخت هست....
04:57 - 21 June 2026

8 Views