چطوره؟(اولین تجربه ی کیف بافیم بوده🥲)
کار بافت و درست کردن کیفم تموم شد و خوشحالم .😃💗باز هم میخوام ببافم.🙂↕️
1dچطوره؟(اولین تجربه ی کیف بافیم بوده🥲)کار بافت و درست کردن کیفم تموم شد و خوشحالم .😃💗باز هم میخوام ببافم.🙂↕️
Replying toقربونتت یوماااا🥲💗نه نخ مکرومه است یوماااآره منم امروز از نزدیک نخ رافیا دیدم تجربه ی بافتش رو ندارم