1d
چطوره؟(اولین تجربه ی کیف بافیم بوده🥲)
کار بافت و درست کردن کیفم تموم شد و خوشحالم .😃💗باز هم میخوام ببافم.🙂‍↕️
به‌به عالیه😍نخ رافیاست یا مکرومه. اگه رافیاست اذیت نمی‌کنه یوما؟!تا حالا نبافتم با رافیا می‌ترسم پوست انگشتام ساییده بشه
17:33 - 22 June 2026

1 Reactions
110 Views


1 Reply

Profile picture of ‌قرارِ بی قرار‌
Replying to
قربونتت یوماااا🥲💗نه نخ مکرومه است یوماااآره منم امروز از نزدیک نخ رافیا دیدم تجربه ی بافتش رو ندارم