چطوره؟(اولین تجربه ی کیف بافیم بوده🥲)
کار بافت و درست کردن کیفم تموم شد و خوشحالم .😃💗باز هم میخوام ببافم.🙂‍↕️
14:28 - 22 June 2026



19 Replies

Profile picture of ‌نآفِذ!₆₉🇮🇷🇵🇸‌
Replying to
خیلییی قشنگه😍

Profile picture of ‌ࢪﻬﺎッ🩶✔️‌
Replying to
قشنگ و تمیز بافتی احسنت🪻

Profile picture of ‌حسین‌
Replying to
قشنگ شده

Profile picture of ‌سِرِشْـ☫ـک🚩‌
Replying to
به بهمردم چه هنرمند و باسلیقه‌اند.🥹

Profile picture of ‌هیچُ پیچ؛‌
Replying to
خیلی قشنگ شده، خدا قوّت💗

Profile picture of ‌رعنا شریفات🚩‌
به‌به عالیه😍نخ رافیاست یا مکرومه. اگه رافیاست اذیت نمی‌کنه یوما؟!تا حالا نبافتم با رافیا می‌ترسم پوست انگشتام ساییده بشه

Profile picture of ‌مشکات‌
Replying to
عالی خیلی خوب شده👌🏻

Profile picture of ‌Fateme F‌
Replying to
چه قشنگ❤️

Profile picture of ‌گاهی نگار !!‌
Replying to
ماشاالله خانوم هنرمند😍خوبه مامان من ویراستی نداره😅

Profile picture of ‌مرضیه معرفی‌
Replying to
عالیههه

Profile picture of ‌امین (خونخواه رهبر شهید)‌
Replying to
واقعا اولین تجربه ی خوبیه، خسته نباشید👏👏

Profile picture of ‌𝓝𝓪𝓻𝓳𝓮𝓼‌
Replying to
چه خوشگل شده عالیه چه ست قشنگی میشه با لباس سنتی😍

Replying to
احسنت

Profile picture of ‌Nasrin Q‌
Replying to
عالیه.دوست منم یه مدت بافت.ولی مچ دستش درد گرفت

Profile picture of ‌طیبه سادات موسوی‌
Replying to
مال شما بندهاش خیلی قشنگ شدهفکر نمیکردم بند کیف بافتنی با این نخ بشه 😍😍

Profile picture of ‌sara ameri‌
Replying to
خوبه ک مامانم ویراستی نداره

Profile picture of ‌𝒮𝒶ℯℯ𝒹 𝓖𝓱𝓪𝓷𝓮𝓲🖐🏻‌
خیلی قشنگه من جای شما بودم میذاشتمش یه جایی که جلو چشمم باشه همش نگا کنم،، لذت بخشهچون دست رنج خودتون بوده و اولین

Profile picture of ‌شاه صنم‌
Replying to
خیلی عالیه