خیلییی قشنگه😍
کار بافت و درست کردن کیفم تموم شد و خوشحالم .😃💗باز هم میخوام ببافم.🙂↕️
بهبه عالیه😍نخ رافیاست یا مکرومه. اگه رافیاست اذیت نمیکنه یوما؟!تا حالا نبافتم با رافیا میترسم پوست انگشتام ساییده بشه
Replying toماشاالله خانوم هنرمند😍خوبه مامان من ویراستی نداره😅
Replying to
خیلی قشنگه ✨من جای شما بودم میذاشتمش یه جایی که جلو چشمم باشه همش نگا کنم،، لذت بخشهچون دست رنج خودتون بوده و اولین ✨