21h
#دیکتاتوری_خبریبه‌عنوان یکی از شرکت‌کنندگان در نظرسنجی #تابناک، به مضر بودن مذاکرات رأی دادم؛ اما بعداً دیدم کل نظر سنجی را حذف کردند و ماجرا را حمله‌سایبری نامیده‌اند. ظاهراً برخی فقط تا زمانی به رأی مردم احترام می‌گذارند که مطابق میلشان باشد!#حامیان_تفاهم_پاره
من هم رای دادم به ضرر کشور می دانم
23:16 - 22 June 2026

15 Views