#دیکتاتوری_خبریبه‌عنوان یکی از شرکت‌کنندگان در نظرسنجی #تابناک، به مضر بودن مذاکرات رأی دادم؛ اما بعداً دیدم کل نظر سنجی را حذف کردند و ماجرا را حمله‌سایبری نامیده‌اند. ظاهراً برخی فقط تا زمانی به رأی مردم احترام می‌گذارند که مطابق میلشان باشد!#حامیان_تفاهم_پاره
21:39 - 22 June 2026



5 Replies

Replying to
صحبت های یک خارجی راجب پزشکیان:مردخارجی:پز‌شکیان احمق ترین آدم جهان است.چرا؟میخواهم برایتان توضیح دهم.ویدیو را مشاهده کنید.🎬📺https://virasty.com/Solider_of_iran/1782143826214859496
صحبت های یک خارجی راجب پزشکیان:مردخارجی:پزش‌کیان اح‌مق ترین آدم جهان است.چرا؟میخواهم برایتان توضیح دهم.ویدیورامشاهده کنید.🎬📺پ‌.ن✍️:یعنی وزارت‌خارجه با اون همه مترجم و فلان اینو نمیدونن.بله قطعا میدونن ولی شک نکنیددارندخائنانه کار میکنن.یعنی ‌چندتا خائن وطن فروش تیم مذاکره کننده روتشکیل دادن.
7 MB

Show this thread


Profile picture of ‌زهرا عرب سرخی میشابی🚩‌
Replying to
چند دقیقه بعد نتیجه رو پاک کردم بعدش گفتن هک شده تا نتونن تعداد نظرات مخالف‌ رو به مردم بگم

Profile picture of ‌سیدناصر مستوری‌
Replying to
من هم رای دادم به ضرر کشور می دانم

Replying to
اقلیت پر سر و صدای خود عاقل پندار.

Profile picture of ‌نی نی سایتی‌
Replying to
منم رای داده بودممشخصه خودشون یه گروه سایبری تشکیل دادن برای رای دادن و پست گذاشتن! کافر همه را به کیش خود پندارد