لعنت ابدی خدا بر سازشگرها و معامله کنندگان خون امام شهیدمون
🔴جدیدترین گلابی پیشرفت مذاکرات رسید! نوازش آتشبس!🔥اینکه #رهبر_شهید فرمود مذاکره با آمریکا هم خیانت است هم حماقت، برای زمان تهدید لفظی بود! چه رسد به اینکه دوبار علیه ما جنگ تمام عیار راه بیندازد و جنایتها کند و محاصره کند و...! نمیدونم الان از چه تعابیری برای مذاکره باید استفاده کرد که حق مطلب…Show more3 MBShow this thread