خداقوت، درباره عدم دریافت عوارضی در نوروز ازاین آزادراه، توضیح دهید: آیا نباید، درمصرف بودجه همواره اولویتها درنظرگرفتهشود؟ مثلا بودجه اعطای زمین ۴فرزندی، هنوز کمبود هست، یا قرار بود استان قم هم اعطای زمین جوانی در ایام نیمهشعبان انجام شود، ولی خبری نشنیدیم، اقای وزیر، این بیعدالتی نیست؟