آزادی بیان به روش شبکه ایکس! تصویر پستی که در ویرایستی منتشر کرده بودم و در شبکه ایکس بازنشر کردم، بلافاصله به بهانه «خشونت» محدود شد. گویا دردِ شکست مفتضحانه آمریکاییها، قلب صاحبان این شبکه اجتماعی را هم به درد آورده است. 😂
چه اصراریه از حماسهی رسانهای که (در بستر دشمن 😂) خلق کردی اینجا یه اسکرین بذاری در حالیکه ملت از حق طبیعیشون محرومن.شماها نیتی جز آزار و اذیت ملت ندارین.#اینترنت#اینترنت_آزاد