از همه‌ی بزرگواران متشکر خواهم شد اگر طراح این #عکس_نوشته دلنشین رو به بنده معرفی کنن تا جلسه‌ همفکری درباره‌ی اصول #استروک، #سایه و #استورکِ‌سایه!!! داشته باشیم!#پاینده_باد_ایران#فتوشاپ#طراح#طراح_گرافیک#گرافیست#نوجوان#فرهنگی
بریم تا آخرین نبرد بعدی ...😂🚶‍♂️🫪
14:54 - 18 June 2026



2 Replies

Profile picture of ‌ژورنالیست 🇮🇷‌
Replying to
کار من نیست ولی این صرفا یک عکس نوشته ساده هست ! سخت گیری نداره...

Profile picture of ‌جمشید‌
Replying to and
سس خرسی