7d
از همه‌ی بزرگواران متشکر خواهم شد اگر طراح این #عکس_نوشته دلنشین رو به بنده معرفی کنن تا جلسه‌ همفکری درباره‌ی اصول #استروک، #سایه و #استورکِ‌سایه!!! داشته باشیم!#پاینده_باد_ایران#فتوشاپ#طراح#طراح_گرافیک#گرافیست#نوجوان#فرهنگی
بریم تا آخرین نبرد بعدی ...😂🚶‍♂️🫪
سس خرسی
14:08 - 24 June 2026