محمدهادی خسروی
@mh_khosravi
توی این
#جنگ
، سه جا خیلی حالم بد شد:
۱- شهادت رهبرم
🇮🇷
۲- فاش شدن
#مذاکره
مخفیانه و
#آتشبس
خائنانه
🇺🇸
۳- قتلعام امروز مردم
#لبنان
🇱🇧
بیشک خون شهدای امروز لبنان، گردن مذاکره کنندگان است!
00:29 - 20 فروردین 1405
1
Reactions
264
Views
1
Replying to
@mh_khosravi