دقت کنید:مسئولین نظامی این مملکت رسماً میگن «آتش‌بس نقض شده»(البته اینو قبلا هم گفته بودن)پس می‌شه نتیجه گرفت که احتمالاً:این پافشاری برای حفظ آتش‌بسگره سیاسی داره، نه نظامی#انتقام#مذاکره#عراقچی#آتش_بس#نقض_آتش_بس#جنگ_تحمیلی_سوم
17:08 - 8 May 2026