مواظب این وفاقی و نفاقی ها باشید اونم از جنس آخوندش فتنه از عمامه خیزد .بله با مردم اتحاد داریم با سپاه وارتش اتحاد داریم با امثال اقای نبویان اتحاد داریماما مسئولی که👈 مردم عادی ازش بهتر میفهمن👉 و در مذاکره گند میزنن چه اتحادی داریم ؟این اتحاد نیست این بیشتر همراهی با کودتا هست .
