2 May 2026
نفری ۱۰۰ میگیرم بعد از امتحانا کارنامتونو به جای اولیاء امضا میکنم با این نمره‌های قشنگتون...۵۰۰ میگیرم حضوری میام مدرستون جای اولیاء پاسخگو میشم...😂😂🦦🦦
Profile picture of ‌سَرباز ☫[off]‌
@MmdRT2 May 2026
Replying to
داداش ۵۰۰ میدم بهت جا من برو سرکلاسام🤣
بکنش یک راضی برم😂
21:33 - 2 May 2026

17 Views


1 Reply

Profile picture of ‌سَرباز ☫[off]‌
@MmdRT2 May 2026
Replying to
نه دادا یک خیلی زیاده ۵۰۵ خیرشان ببینی