2 May 2026نفری ۱۰۰ میگیرم بعد از امتحانا کارنامتونو به جای اولیاء امضا میکنم با این نمرههای قشنگتون...۵۰۰ میگیرم حضوری میام مدرستون جای اولیاء پاسخگو میشم...😂😂🦦🦦1201221.4k115221
سَرباز ☫[off]@MmdRT2 May 2026Replying to @mhmmdjavadداداش ۵۰۰ میدم بهت جا من برو سرکلاسام🤣110371
سَرباز ☫[off]@MmdRT2 May 2026Replying to @mhmmdjavadنه دادا یک خیلی زیاده ۵۰۵ خیرشان ببینی110161