کی درست شده؟
مریم خانومِ توئیتر Replied
مریم خانومِ توئیتر Replied
@zahra_s9731 خرداد 1404Replying toاز دیروز سر و ته اینجارو نفهمیدم نسخه وبشم داغونه، از شبم کلا انداختم بیرون از بس گفتیم بده🤣🤣🤣
@mimazimi31 خرداد 1404Replying to😂😂😂 یه قابلیته که پول میدن و پروموت میشن. گویا توییتر هم داره اینو ولی خب ایرانیا معمولا استفاده نمیکردن
@zahra_s9731 خرداد 1404Replying toپیداش کردم و دیدم و از چشمام بابت وجود دیدن کسایی که ۵تومن میدن برا نشون دادن ویراستاااشون معذرت میخوام🫤🤣
@zahra_s9731 خرداد 1404Replying toهمون قسمت شتاب دهندهها کاربرای طلایی و اینارو ببین فرق تعداد محدودیتارو گذاشته😑
@zahra_s9731 خرداد 1404Replying toاره احتمالا پروژهبگیرا و اینا😁ولی من دیروز خواستم برا شوک فرهنگی به ویراستی عکس اخر ماه توییت کنم اینجا محدودیت حجم داشتم🤣🥲😭💔
@Masoomazimi31 خرداد 1404بعد از قطع شدن نت و دسترسی نداشتن به اخبار یه مراسم خاموادگی داریم که همه میشینیم اینترنشنال میبینم و فحش میدیم. همینجوری پیش بریم رومون تو روی هم وا میشه. :)))))
@mimazimi31 خرداد 1404Replying toحداقل اینجا سعی کن با غلط تایپی چیزی ننویسی. اینجا مثل لوح سفیده. خرابش نکن.
@Masoomazimi31 خرداد 1404بعد از قطع شدن نت و دسترسی نداشتن به اخبار یه مراسم خاموادگی داریم که همه میشینیم اینترنشنال میبینم و فحش میدیم. همینجوری پیش بریم رومون تو روی هم وا میشه. :)))))
مریم خانومِ توئیتر Replied