واکنش فلسفهفقه کلام عرفانو...
This post was deleted by the post author.
@Zahra_sh1523 March 2026Replying to andخوبه گفتم به بقیه علم ها بر نخوره 🗿🗿🗿🗿🗿🗿🗿🗿🗿🗿🗿اونا مستقیم داره میگه خدااینا غیر مستقیم بیش از همه خدا رو آدم حس میکنه
@paknahad_ir23 March 2026Replying to and
@Zahra_sh1523 March 2026Replying to andببینید من خودم عاشق فلسفه و منطق و ... هستم اینارو دیگه به من نگید 🗿 میشینم با خانواده بحث فلسفی میکنم ولی تو هیچی به اندازه زیست و نجوم خدا رو نمیشه حس کرد دیگه اینو مامانمم که فلسفه زیر و رو کرده هم قبول داره 🗿
@Zahra_sh1523 March 2026Replying to andandنه اصلا اینطوری نیستببین خیلی آدم باید احمق باشه اینارو ببینه و بگه خدا نیستیعنی اولین چیزی که به ذهنت میرسه اینکه اوه کی اینارو نظم دادهاین همش چرت و پرته انسان عاقل اولین چیزی که به ذهنش میرسه همینهکه کی چجوری اینقدر قشنگ اینارو نظم داده
@paknahad_ir23 March 2026Replying to andandحالا من که شوخی میکنم ولی توی دنیا الآن یه تقابل بسیار بزرگ در مبانی معرفت شناختی هست بین عقل گرایی کمی و عقل گرایی فلسفی کلاسیک...ما هیچ کدومش نیستیم، ما مکتبمون عقلگرایی وحیانیه که همون حکمت متعالیه صدرالمتالهینه... ما نسبتا با این مبنای حکمی تربیت شدیم فلذا از هرچیزی به خدا میرسیم..