20 April 2023
امروز نسخه ۹.۱۵ #گپ با اتصال به «مرکز تبادل پیام» برای ارتباط فراگیر با کاربران همه پیام‌رسان‌ها، رونمایی میشود.نسخه اندروید ، نسخه وب و دسکتاپ گپ امروز وهفته آینده نسخه iOS گپ و ویدا برای کاربران آیفون با امکان ارتباط با کاربران سایر پیام رسان‌ها منتشر خواهد شد.https://dl.gap.im
من فعال کردم هم برایگپ و هم برای ایتا و بلهچطور پیام بفرستم ؟ 🤔
19:46 - 20 April 2023

49 Views


1 Reply

Profile picture of ‌VrasT‌
@vrast20 April 2023
شما خودت یه مرکز پیام محسوب میشینیاز نبود داخل همش اکانت بسازی فعال کنیباید بیاد تو مخاطبینت علامتشیعنی مخاطب توی بله هست و این گزینه رو فعال کنه و شما توی مخاطبای ایتات میبینیش و پیام میدی