من همه این شب ها توی خیابون بودم تمام مشهد رو برای تجمع رفتم ، بعضی شب ها توی چندتا محله بودیم و هیچ وقت کم حجاب ندیدم . میدونی چرا؟ چون برای کار دیگه ای رفته بودم . چشم نچرخوندم دنبال دختر مردم که ببینم چه لباسی تنشه حضرات هم اگرسرشون رو بندازن پایین و دخترمردمو برانداز نکنن‌ قداست جهاد بیشتر میشه
بانوی سرزمین‌مکه در تجمعات حضور داری...اگر به خاطر اسلام آمدیحجاب حکم شرع است.اگر به خاطر #ایران 🇮🇷 آمدیحجاب فرهنگ ملی است.اگر به خاطر #رهبر_شهید آمدیحجاب توصیه همیشگی ایشان بوده اگر از لج دشمن آمدیحجاب خار چشم آنهاست.…
Show more
19:21 - 5 May 2026



2 Replies