آره خلاصه داشتم میگفتم ی روز اومدم یک بسیجی ارزشی جیره خور حکومت و سرکوبگر و بغل کنم یهو تقی خوردم به آینه
iriPinned post
@mnazaryfard_ir18 April 2026آره خلاصه داشتم میگفتم ی روز اومدم یک بسیجی ارزشی جیره خور حکومت و سرکوبگر و بغل کنم یهو تقی خوردم به آینه
@mnazaryfard_ir10 May 2026اسم پارتنرتون رو تتو میکنید ؟ من ترجیح میدم رو نگین انگشترم حک کنم علی(ع)
@mnazaryfard_ir9 May 2026به این لیست اقلیت رانت خور رو هم اضافه کنیدآره خلاصه داشتم میگفتم ی روز اومدم یک بسیجی ارزشی جیره خور حکومت و سرکوبگر و بغل کنم یهو تقی خوردم به آینه
@mnazaryfard_ir8 May 2026- چنان وامانده شد واژه، برای شرحِ حالِ من که دیـگر وصفِ حـالم را عبارت برنمیدارد . .#ایران #رهبر_شهید
@mnazaryfard_ir7 May 2026امشب شب جمعه است و چهل روز مونده به اغاز محرماین چهل روز رو چله بگیریم به هرنیت که فکر میکنید درسته این چهل روز رو صرف خود سازی کنید . شده از ی عهد برای خوب درس خوندن و اضافه کردن مهارت جدید به خودتون تا کارهای معنوی که روحتون رو جلابده خواستم این رو یاداوری کنم ، التماس دعا4 MB
@mnazaryfard_ir6 May 2026جالبیش اینه ربع پهلوی تو این لیست هم جایی نداره😂
@mnazaryfard_ir6 May 2026وقتی بزرگترین عالم تشیع ، ولی فقیه و نائب امام ز مان قسم جلاله میخورند:810 KB
@mnazaryfard_ir5 May 2026
@mnazaryfard_ir5 May 2026من به خاک افتـــادم امّا این جوانمردی نبــودمیتوانستـی نَتــازی بر من،امّا تاختــی...1 MB
@mnazaryfard_ir5 May 2026غایت آنست که ما در سر کار تو رویممرگ ما باک نباشد چو بقای تو بود#سعدی
@mnazaryfard_ir5 May 2026بازخداروشکر اعتقادات زنده است
@mnazaryfard_ir5 May 2026من همه این شب ها توی خیابون بودم تمام مشهد رو برای تجمع رفتم ، بعضی شب ها توی چندتا محله بودیم و هیچ وقت کم حجاب ندیدم . میدونی چرا؟ چون برای کار دیگه ای رفته بودم . چشم نچرخوندم دنبال دختر مردم که ببینم چه لباسی تنشه حضرات هم اگرسرشون رو بندازن پایین و دخترمردمو برانداز نکنن قداست جهاد بیشتر میشهبانوی سرزمینمکه در تجمعات حضور داری...اگر به خاطر اسلام آمدیحجاب حکم شرع است.اگر به خاطر #ایران 🇮🇷 آمدیحجاب فرهنگ ملی است.اگر به خاطر #رهبر_شهید آمدیحجاب توصیه همیشگی ایشان بوده اگر از لج دشمن آمدیحجاب خار چشم آنهاست.…Show more
@mnazaryfard_ir5 May 2026گلهای نیست ، من و فاصلهها همزادیم ؛گاهیاز دور تو را خوب ببینم کافیست..
@mnazaryfard_ir5 May 2026چرا اینقدر از ایران میگم؟ایران ارثیه پدریمه حتی اگر نتونم ی متر ازش و بخرمحقم از دنیاست ، از هیاهوی احتیاجات این ی تیکه خاک سهم منه برای عشق ورزیدن من شهروند ایران نیستم ، پسرشم . عاشقشم...پاینده ایران
@mnazaryfard_ir4 May 2026حالا که قوای جوانیام تحلیل رفته تحمل خیلی چیزها را ندارم. تادرخانه را باز میکنم همهی آن آدمهای زنده، با همهمه و شلوغیشان پا به فرار میگذارند. سکوت وحشتناک دم در بغلم میکند، از پلهها بالا میبرد و روی تخت چوبی زهوار در رفته، لای لحاف چرک مرده میخواباند.عباس معروفی