سلام دوستان من محمد شعبانی هستم من علاقمند تاریخ باستان هستم اما به این معنا نیست که حکومت های باستانی ایران را به جمهوری اسلامی ایران ترجیح دهمچون حکومت الان شیعه است.اگر سؤالی در زمینه تاریخ باستان دارید بپرسیداینجا تخت جمشید( پارسه یا پرسپلیس ) بود از مادها آشوريها ايلاميها خوشم مي آيد
