فریادهای مردم، فقط سوختِ موشکها در میدان نیست! فریادهای مردم، جوهرهی کلماتِ مستحکمِ دیپلماسی هم هست...
@MaestroShayan11 April 2026Replying toبا عرض معذرت ما هیچ نقشی نداریم!درخیابان گفتیم نه سازش نه تسلیم نبرد با آمریکا!محقق شد؟!دوستان عزیز پشت صحنه چنان جلسه گذاشتن که مذاکره محقق بشه!ما کلا نامحرمیم!