جنگ تمام شد و کلی زیرساخت از بین رفت که دوباره میسازیم ولی تاریخ خیانت پهلوی و وطن فروشان رو یادشون نمیره که جوون های دسته گل رو یکی یکی کشتند. آهان! چرا از دی ماه نمیگیم؟! بر باعث و بانی همه خون های بی گناه در ۴۷ سال اخیر لعنت که همشون گردن آمریکای بیشرف و مزدورانش است. یاعلی...
