محسن سلطانی
@mohsen_soltany
یکی از شباهتهای برجام با این تفاهمنامه این هست، ایران پایبند به مفاد می ماند ولی آمریکا پایبند نمیماند.
مردم عزیز، الان وقت
بعثت
دوم ما هست؛
لبنان را دریبابیم...
18:49 - 19 June 2026
125
Views
Replying to
@mohsen_soltany