یکی از شباهت‌های برجام با این تفاهم‌نامه این هست، ایران پایبند به مفاد می ماند ولی آمریکا پایبند نمی‌ماند.مردم عزیز، الان وقت بعثت دوم ما هست؛لبنان را دریبابیم...
18:49 - 19 June 2026

125 Views