آقا یه سؤال⁉️این دکمه‌ای که این میگفت کجاست⁉️چرا آمریکا نمیزنه⁉️#اسرائیل #انتقام_سخت #انتقام_ملی #کاسب_مذاکره#وعده_صادق۳
08:33 - 18 June 2025

1 Reactions
299 Views


1 Reply

Profile picture of ‌سینا‌
@elmbaarzesh18 June 2025
شاید منظورش خودش و پزشکیان و دار داستشون، که با یک دکمه و دستور از اونور ، عملیاتشون رو شروع میکنن!