این جماعت لجن محضند. ماه مبارک رمضان بخاطر دشمنی با قالیباف به آقای جاودان هم تهمت زمین خواری میزنند. من به این دین و انقلابی که اینا قبول دارند کافرم و خطر این جماعت از برانداز هزار برابر بیشتر است. جالبه این اکانت ها به ما خرده میگیرن که انقلابی نیستیم.منظورشون این است به عالم و آدم تهمت نمیزنیم.
