1d
همه میدونیم که توی یک پیچ تاریخی هستیم حالا اگه توی این پیچ تاریخی بخواید یک جمله بنویسید که #بماند_به_یادگار چه جمله‌ای مینویسید؟!جمله‌ی من: دولتی که به رضایت ولی جامعه توجه نکند در تاریخ یک دولت شکست خورده و منفوری خواهد بود!#بماند_به_یادگار...شما هم جمله‌ی خودتون رو بنویسید...
این پیچ را با یا بدون شما رد خواهیم کرد.اما حیف که با نبودنتان، عنوان شهید را در کنار نامتان غصب خواهید کرد، چون مرگتان بدست فرشته آمالی است که اکنون ایران را برایش حراج کرده اید.
13:46 - 25 June 2026

19 Views