همه میدونیم که توی یک پیچ تاریخی هستیم حالا اگه توی این پیچ تاریخی بخواید یک جمله بنویسید که #بماند_به_یادگار چه جملهای مینویسید؟!جملهی من: دولتی که به رضایت ولی جامعه توجه نکند در تاریخ یک دولت شکست خورده و منفوری خواهد بود!#بماند_به_یادگار...شما هم جملهی خودتون رو بنویسید...