وقاحت این جریان وفاقی و لیبرالها تمامی ندارد. رهبر مملکت گفته من راضی نیستیم و این مذاکرات دستپخت شعام و شخص مسعود پزشکیان است حالا بازهم میان میگن تحت رهنمود های رهبری پیش میرود.گویا قراره از امشب هرکاری کنند تجمعات یواش یواش جمع شود.اینم از رهنمود های رهبری است؟

