11 March 2026
یک عده میگن ما نباید درگیر جبهه جدید جنگ با باکو بشیم!یعنی چی این حرف وقتی باکو همین الان داره به ما حمله می کنه؟!جنگنده ها و پهپادای اسرائیلی همین الان دارن تبریز واردبیل وکرج وتهران رو بمباران می کنن!مگه می شه اون شبانه روز تجاوز کنه و ما فقط نظاره گر باشیم!؟سِرّ مماشات با باکو چیه؟#لابی_باکو
Profile picture of ‌محمد امین‌
@Malemir11 March 2026
Replying to
چون استان آذربایجان شمالی و آرتساخ کوهستانی راه اتصال ما به روسیه است اگر شرایط بد بشه باید راه ترانزیت به شمال داشته باشیم.
گل گفتید
19:34 - 11 March 2026

24 Views