11 March 2026
یک عده میگن ما نباید درگیر جبهه جدید جنگ با باکو بشیم!یعنی چی این حرف وقتی باکو همین الان داره به ما حمله می کنه؟!جنگنده ها و پهپادای اسرائیلی همین الان دارن تبریز واردبیل وکرج وتهران رو بمباران می کنن!مگه می شه اون شبانه روز تجاوز کنه و ما فقط نظاره گر باشیم!؟سِرّ مماشات با باکو چیه؟#لابی_باکو
چون استان آذربایجان شمالی و آرتساخ کوهستانی راه اتصال ما به روسیه است اگر شرایط بد بشه باید راه ترانزیت به شمال داشته باشیم.
19:11 - 11 March 2026

2 Reactions
149 Views


1 Reply

Profile picture of ‌محمدرضا اکبری‌
@mosut11 March 2026
Replying to and
گل گفتید