این متن چند روزی است در فضای مجازی درحال پخش است؛ اما باید یک نکته را توجه کرد.رهبر انقلاب « اگر ما خوب باشیم...این حکومت، قطعا به زمان ظهور حضرت ولیعصر خواهد پیوست. این را من به طور یقین میتوانم قول»این فرمایش رهبری دارای شرط و قید است که باید نسبت به آن اهتمام داشت تا محقق شود.
☑️ رسیدن به «قله»، یعنی رسیدن به «ظهور»🗣و هر آدرسی و تفسیری غیر از این ، اشتباه است.🗣رهبری ، فرمودند : « آن روزی که به قله برسیم، دشمنیها تمام خواهد شد »🗣صرفا و تنها با « واقعه شریف ظهور » است ، که دشمنیها ، تمام خواهد افتاد .Show this thread