19 January 2024
مفتخرم که به اطلاع کاربران پیامرسان #سروش‌پلاس و سایر پیامرسان‌های داخلی برسانم، ان‌شاءالله بهمن ماه، ورژن دوم #اتصال_متقابل سروش‌پلاس به ایتا، بله، آیگپ و گپ منتشر خواهد شد.
قابلیت اتصال متقابل در پیام‌رسان‌های ایتا، بله،‌ گپ و آی گپ، این فرصت را فراهم کرده تا با نصب یک پیام‌رسان، امکان تبادل پیام و فایل با مخاطبین در سایر پیام‌رسان‌ها فراهم شود. امیدوارم روبیکا و سروش پلاس هم هر چه زودتر این امکان فناورانه را برای تسهیل فعالیت کاربران خود فراهم کنند. #اتصال_متقابل
5 MB
4 MB
5 MB
3 MB
Profile picture of ‌VrasT‌
@vrast19 January 2024
اینکه فقط بگید ورژن دوم بی معنیهباید بگید تغییرات چیهچون نسخه یک که عملا با Sms فرقی نداشت
ورژن دوم، تیکه هستش به آقای وزیروزیر فقط اسم پیام‌رسان های ایتا، بله، آی گپ و گپ رو آوردنولی سروش رو نه و گفتن امیدواریم سروش هم بیارهآقای شریفی با لفظ«ورژن دوم» داره این نکته رو به آقای وزیر گوش زد میکنه: حواست به پیام‌رسانی که از قابلیت هاش از ایتا بیشترو تعداد مخاطبینش از بله بیشتره هم باشه
00:20 - 20 January 2024

1 Reactions
1420 Views


1 Reply

Profile picture of ‌احمدرضا‌
@Ahmad20 January 2024
اگر اشتباه نکنم! و چیزی که علی الظاهر دیدم و پیش بینی ای که دارم!سروش‌پلاس طی چندفاز mxb رو آورد. فاز اول مثل یه ربات ارسال پیام بود که کاربرد کم و خیلی کم و امکان ارسال فایل و عکس و... نداشت. الان میخواد توی فاز دوم (ورژن دوم) درست حسابی مثل بقیه پیام‌رسان‌های ایتا و گپ و... پیاده اش کنه.