قشنگ بود آفرین. شماره ملی و تصویر کارت ملی و .... دیگه چی؟ میخوای یه عکس خانوادگی هم برات بذاریم! با لباس رسمی یا خونگی؟
@mehdifelehgarii4 October 2025Replying toقشنگ بود آفرین. شماره ملی و تصویر کارت ملی و .... دیگه چی؟ میخوای یه عکس خانوادگی هم برات بذاریم! با لباس رسمی یا خونگی؟
@Armyofone5 October 2025Replying toتو فضای مجازی مشکلی نیست.ولی پیامک و تماس،نفرین پشتشه...چون مزاحمت محسوب میشه!حالا خود دانید...
@asdasd1105 October 2025Replying to🇮🇷مطالبه حذف دلار با حمایت نخبگان و مردم فهیم ایران اسلامی در حال گسترش است.با ورود به لینک زیر حمایت خود را اعلام کنید. بسم الله.https://farsnews.ir/hamdan110/1759491069011508158farsnews.irFarsnews | دلارزدایی؛ سیلی اقتصادی بر چهره نظام سلطه
🔷 دلارزدایی؛ سیلی اقتصادی بر چهره نظام سلطه‼️🖌 حمدان مقدم🔸 در جهانی که دلار بدون پشتوانه چاپ میشود و آثار تورمی آن به کشورهای مصرفکننده منتقل میگردد، تداوم حضور این ارز بحرانزده در معاملات کشور، نهتنها غیرمنطقی بلکه تهدیدی برای امنیت اقتصادی، استقلال ملی و عزت پولی ایران است. خواسته اصلی، حذف دلار از کل چرخه معاملات کشور است؛ نه صرفاً از قیمتگذاری. این اقدام، یک تصمیم راهبردی و تمدنی برای عبور از سلطه پولی نظام سلطه و تحقق اقتصاد مقاومتی است.تولید، اشتغال و رهایی از وابستگی ارزی:
@montazereaftab19 October 2025Replying toکلاهبرداری خیلی خوبی هستقیمت هر یک پیامک 181تومانیا 1810ریالبابا من با گوشی خودم یک دهم این قیمت پیام می فرستماگه سامانه بخرم هم بک دهم این برنامه برام تموم میشهمراقب باشید کلاه سرتون نره
@abaranipmn19 October 2025Replying toمن میگم اکبرشاه🔥فائزه اش بهایی شد،مهدی رفت لندن تقاضای تحریم ما رو کرد😐نصف غارت_انفال🔥 هم دست خانواده اشون،قطع آب برق گاز تعطیلی #حجاب و گران_سازی #دلار🔥 حسن_روحانی، #ظریف و پزشکیان هم ثمره حزب کارگزاران و روزنامه سازندگیشون🔥نه غزه نه لبنان هم شعارشون#هاشمی_زنده_است👎همه بگن📣مرگ_بر_شاه✊