12 September 2024
یکی از جنبه های دافعه #ویراستی واکنش 👎 دیسلایک است. خیلی ها با موجی از دیسلایک های گروهکی مواجه شده و از ویراستی دلزده می شوند.اگر هر کاربری (مثل کانالهای تلگرام) واکنش های ویراست خودش رو اختیاری انتخاب می کرد تنوع افکار و سلایق بیشتر میشد. #پیشنهاد‎@Anjidani نظر شما چیست؟
یعنی واکنش ها پنهان می بود و فقط خود شخص می دید؟!
18:58 - 12 September 2024

126 Views


1 Reply

Profile picture of ‌سید مجتبی امین جواهری‌
@smojtabaamin12 September 2024
Replying to and
نهقبل از این که ویراست رو منتشر کنه گزینه ای بیاد که چه واکنش هایی رو برای پاسخ ویراست خودت انتخاب می کنی، که مخاطب بتونه با اونا به ویراست کاربر واکنش نشان بده.اگر خواست دیسلایک رو حذف کنه از لیست واکنش های ویراست خودش تا دیگه نشه به ویراستش دیسلایک بدیمنمی دونم درست توضیح دادم؟