یکی از جنبه های دافعه #ویراستی واکنش 👎 دیسلایک است. خیلی ها با موجی از دیسلایک های گروهکی مواجه شده و از ویراستی دلزده می شوند.اگر هر کاربری (مثل کانالهای تلگرام) واکنش های ویراست خودش رو اختیاری انتخاب می کرد تنوع افکار و سلایق بیشتر میشد. #پیشنهاد@Anjidani نظر شما چیست؟
