نگارین
@Nazaninzahrasadat
3 اردیبهشت 1405
تو مهم بود بمانی که نماندی رفتی
جان که باید برود سخت به من چسبیده . . .
💔
41
1
4
468
34
5
2
نـسـترن
🎒
@nastaran_afzali0
💔
😭
12:33 - 4 اردیبهشت 1405
1
Reactions
15
Views
1
Replying to
@nastaran_afzali0
and
@Nazaninzahrasadat